Zombie Plague LgK Holiday Sale Spectacular! ZP VIP/ADMIN up to -50% off

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR

doGAm

Council Member
Council Member

315

262

Great news for any players looking to fill their holy days with as much mayhem, death and zombies as possible! LgK is knifing and cutting prices for VIP and Admin donations for the holiday period. Get your perks and premiums before Christmas to make the most out of your holiday gaming.

Single Perks
[ZP] Basic Admin | was $8 now only $6 USD (One month) - 25% off
[ZP]
VIP| was $10 now only $7 USD (One month) - 30% off
[ZP]
New! Get one entire year of VIP for just $5 USD monthly*!! Never be a pleb again. - 50% off

LgK Premium
[ZP] Admin + VIP combo (1 Month) | was $15 now only $12 USD for 1 month! - 20% off
[ZP]
Admin + VIP combo (3 Months) | was $40 USD now only $30 USD for 3 months! - 25% off
[ZP]
New! Admin + VIP combo (12 Months) | ONLY $88 USD for 12 months! - 45% off LIMITED TIME OFFER**

Players who have already donated for their VIP/Admin perks can contact @MachOMan to extend their VIP/Admin for reduced prices!

P.S. You can donate with SMS by boosting the server. We offer perks through donations by boosting - contact @MachOMan for info.

Happy holidays and good hunting to the whole LgK family!

Last edited:

Mr.Pedro

Active Member
Supporter

119

74

Eu tenho o vip, o que eu comprei, se eu comprar algo com o vip junta-se ao que estou usando agora?

doGAm

Council Member
Council Member

315

262

Eu tenho o vip, o que eu comprei, se eu comprar algo com o vip junta-se ao que estou usando agora?
Players who have already donated for their VIP/Admin perks can contact @MachOMan to extend their VIP/Admin for reduced prices!

Google translate: Os jogadores que já doaram por suas vantagens VIP / Admin podem entrar em contato com @MachOMan para estender seu VIP / Admin por preços reduzidos!

danilo153315

Registered user

16

5

olá bom dia como eu posso fazer para solicitar vip ou adm no server lgk zimbie plage? quais informações eu preciso fornecer para que o vip seja adicionado em meu computador quando estiver jogando no server ?

MachOMan

Staff member
Co-Owner

1,727

1,593

olá bom dia como eu posso fazer para solicitar vip ou adm no server lgk zimbie plage? quais informações eu preciso fornecer para que o vip seja adicionado em meu computador quando estiver jogando no server ?
Olá! Obrigado pelo seu interesse em doar. Primeiramente, vou abordar isso nos fóruns, temos uma regra somente em inglês que realmente não impomos nos servidores. Mas para fóruns, se você puder, use um tradutor como eu sou agora.

As for your donation request, you can click this link here Viewing Donation Drive: Donate Here!

And click the donate button which will redirect you to PayPal. You can use a card however if you continue as a guest on the paypal website. Then go to this link once you have successfully donated https://forums.lgkcommunity.com/forums/donations.13/ and make a post using this format:
In game name:
Steamid :
Amount donated:
Perks You want:
Server:

We can see the amount donated and you can say the perks you want in the donation info. And we already know which server you want. So we just mainly need your steamID.

MachOMan

Staff member
Co-Owner

1,727

1,593

if theres an SMS thing i could donate a 1000PHP (20$) :p
You can actually donate with SMS by boosting. We offer perks through donations by boosting as well. Since that's what 80% of donation money goes to anyways. I just have to write up a donation through SMS boosting perk reclamation page.

danilo153315

Registered user

16

5

[QUOTE = "MachOMan, post: 160061, membro: 3289"]
Olá! Obrigado pelo seu interesse em doar. Primeiramente, abordaremos isso nos fóruns, temos uma regra somente em inglês que realmente não é relevante nos servidores. Mas para fóruns, se você puder, use um tradutor como eu sou agora.

Quanto ao seu pedido de doação, você pode clicar neste link aqui Visualizando a unidade de doações: Doe aqui!

E clique no botão doar, que o redirecionará para o PayPal. No entanto, você pode usar um cartão se continuar como convidado no site paypal. Em seguida, acesse este link depois de doar com sucesso https://forums.lgkcommunity.com/forums/donations.13/ e faça uma postagem usando este formato:
No nome do jogo:
ID de vapor :
Valor doado:
Vantagens Você deseja:
Servidor:

Podemos ver o valor doado e você pode dizer as vantagens que deseja nas informações de doação. E já sabemos qual servidor você deseja. Então, nós apenas precisamos principalmente do seu steamID.
[/CITAR] se eu colocar doar 15 estarei doando 15 reais ou dólares ?

MachOMan

Staff member
Co-Owner

1,727

1,593

[QUOTE = "MachOMan, post: 160061, membro: 3289"]
Olá! Obrigado pelo seu interesse em doar. Primeiramente, abordaremos isso nos fóruns, temos uma regra somente em inglês que realmente não é relevante nos servidores. Mas para fóruns, se você puder, use um tradutor como eu sou agora.

Quanto ao seu pedido de doação, você pode clicar neste link aqui Visualizando a unidade de doações: Doe aqui!

E clique no botão doar, que o redirecionará para o PayPal. No entanto, você pode usar um cartão se continuar como convidado no site paypal. Em seguida, acesse este link depois de doar com sucesso https://forums.lgkcommunity.com/forums/donations.13/ e faça uma postagem usando este formato:
No nome do jogo:
ID de vapor :
Valor doado:
Vantagens Você deseja:
Servidor:

Podemos ver o valor doado e você pode dizer as vantagens que deseja nas informações de doação. E já sabemos qual servidor você deseja. Então, nós apenas precisamos principalmente do seu steamID.
[/CITAR] se eu colocar doar 15 estarei doando 15 reais ou dólares ?
We only accept USD and CAD. So if you wanted to donate $15 USD it would be 62 reals.

danilo153315

Registered user

16

5

acabei de ser banido do server sem fazer nada apenas entrei para pegar o steamID e o cara me deu ban assim fica dificil doar1573653278419.png

danilo153315

Registered user

16

5

What is the minimum donation amount and what can I get from this minimum perks value?

danilo153315

Registered user

16

5

poderia me dizer as vantagens de um jogador vip e um jogador adm por favor ?

MachOMan

Staff member
Co-Owner

1,727

1,593

poderia me dizer as vantagens de um jogador vip e um jogador adm por favor ?
VIP earn APs a lot easier than regular players, as well as get deep discounts on some shop items. They also get tags, glows, and strobe effects to make their player look a lot neater and draw attention to themselves so zombies try and attack them (This can be turned off if you don't want the extra attention.)

And admins can do special game mode votes, turn people into special zombies like making a second nemesis. They can also punish anybody breaking the rules like your typical admin.

danilo153315

Registered user

16

5

ainda esta valido essa oferta ?

[ZP] Admin + VIP combo (1 Month) | was $15 now only $12 USD for 1 month! - 20% off